FEJLMELDING PR. E-MAIL
Har De ingen billede eller pixeleringer på Deres tv, kan De prøve følgende inden De fejlmelder:
Kontroller at antennekablet fra TV vægdåsen og op til TV apparatet sidder korrekt monteret, og at stikkene er i orden.
Kontroller at der er strøm til en eventuel intern antenneforstærker.
Udfør eventuelt en Auto kanalsøgning på Deres TV apparat.
Undersøg eventuelt om Deres nabo har samme problem.
Hvis dette er tilfældet, er det jo nok fejl på antenneanlægget.
Har naboen ikke problemer, er det højst sansynligt noget internt i Deres bolig.
Henvendelse vedrørende service og fejlretning på TV og Internet rettes til:
Skagen Antennelaug Kontor
Niels Bohrs Vej 10
9990 Skagen
Tlf. 98 44 65 75
Kontingentet til Skagen Antennelaug dækker service til og med første stikdåse i den enkelte bolig.
Skader på eksisterende stikledning, fra skel til boligen, dækkes kun hvis stikledningen er gravet ned i minimum 50 cm. dybde.
Vurderes et medlems stikledning, fra skel til ejendommen, at være i en så dårlig stand, at stikledningen bør / skal udskiftes, udføres dette arbejde af Skagen Antennelaug.
Nedgravning af ny stikledning, på medlemmets egen grund, er ikke dækket af serviceordningen.
Fejlmeldinger skal indgives inden kl. 20:00.
Fejl i et større områder påbegyndes straks.
Fejl hos enkelt husstand påbegyndes første hverdag, og udføres hurtigst muligt i den rækkefølge fejlmeldingerne er indgået.